Już za 2 miesiące, 15 czerwca br., odbędzie się kolejna edycja Kongresu Stolarki Polskiej. Z uwagi na aktualną sytuację epidemiczną w kraju oraz światowe trendy, wydarzenie będzie miało charakter digitalowy. Forma przekazu online czyni Kongres niezwykle dostępnym dla szerokiego grona osób zainteresowanych rozwojem branży stolarki budowlanej, a także biznesu jako takiego.
Jedenasta odsłona Kongresu Stolarki Polskiej będzie niewątpliwie wyjątkowa z uwagi na nową formę przekazu merytorycznych treści, z których słynie to wydarzenie. Zgodnie z duchem czasu prelegenci i uczestnicy spotkają się w wirtualnej przestrzeni, aby na nowo zdefiniować ścieżki, którymi warto poruszać się w obecnej rzeczywistości biznesowej, chrakteryzującej się dużą zmiennością. Przedsiębiorcy zyskują realne rozwiązania i patenty na rozwój swoich firm w wielu obszarach działalności. – Przenieśliśmy Kongres do sieci, gdyż świat się zmienił. Dziś prowadzenie rozmów biznesowych na odległość, za pomocą nowych technologii, stało się standardem, który polubili przedsiębiorcy, gdyż przyspiesza procesy. Kilometry nas dzielące przestały stanowić zatem jakikolwiek problem logistyczny. W jedną chwilę możemy być bowiem wirtualnie na drugim krańcu Polski, a nawet świata. Nowa formuła Kongresu pozwala przekraczać granice. Dlatego mamy nadzieję, że wydarzenie zgromadzi rekordowe i międzynarodowe audytorium – tłumaczy Paweł Wróblewski, Dyrektor Zarządzający Związku POiD.
Kongres Stolarki Polskiej będzie składał się w tym roku z dwóch paneli merytorycznych. Pierwszy z nich dostarczy wiedzy ekonomicznej. Zespół ekspertów przedstawi 5 największych trendów związanych z cyfrową transformacją gospodarki, która w ostatnim czasie nabrała ogromnego tempa. Na ich podstawie uczestnicy będą mogli tworzyć swoje nowatorskie strategie biznesowe na miarę dzisiejszych czasów i wyzwań. – Weźmiemy pod lupę trendy gospodarcze i społeczne. Porozmawiamy też o zielonym ładzie i gospodarce w obiegu zamkniętym oraz cyfryzacji i cyberbezpieczeństwie, a także modelach biznesowych opartych na technologii i danych. Na tej podstawie ustalimy jak kwestie te wpływają na budowanie odporności biznesu w czasie kryzysu – mówi Janusz Komurkiewicz, Prezes Zarządu Związku POiD, należący do Rady Programowej wydarzenia.
Drugi panel, który poprowadzi Nikolay Kirov, skupi się zaś na kwestiach związanych z budowaniem sukcesu firmy w oparciu o właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim. Podjęta zostanie m.in. tematyka rozwijania motywacji w zespołach pracowników. Ekspert przedstawi także patenty na to, jak zmienić zaangażowanie klientów w lojalność. Zwieńczeniem wydarzenia będzie Gala online, podczas której wręczone zostaną symbolicznie nagrody branżowe, a także ogłoszone zostaną wyniki konkursu POiD Building Awards 2021. Będzie miała ona jubileuszowy charakter z uwagi na obchody 25-lecia Związku POiD.
Nad realizacją wydarzenia czuwa Rada Programowa, do której należą:
· Iwona Bobrowska-Budny – Talent Management Mentor, Dyrektor Programu MBA HR i Partner merytoryczny Akademii Leona Koźmińskiego,
· Magdalena Cedro-Czubaj – Dyrektor Marketingu Oknoplast,
· Ewelina Ciechanowska – Ekspert ds. HR, HR Business Partner Uniqa,
· Jacek Czeremużyński – Trener, Konsultant Mitura Academy,
· Janusz Komurkiewicz – Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu FAKRO, Prezes Związku POiD,
· Agnieszka Olędzka – Dyrektor o/Warszawa Hörmann,
· Maciej Strychalski – Dyrektor Marketingu Klimas Wkręt-Met,
· Małgorzata Walczak-Gomuła – CEO/ Owner – ASM
· Marcin Wojciechowski – Creative Director AVEEX,
· Magdalena Woźniak – Founder & CEO The Imagine,
· Paweł Wróblewski – Dyrektor Zarządzający POiD.
XI Kongres Stolarki Polskiej w wersji digitalowej odbędzie się 15 czerwca 2021 roku. Transmisja będzie nadawana ze stolicy Polski, z nowoczesnego studia nagraniowego w DoubleTree by Hilton Hotel&Conference Warsaw.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej wydarzenia: https://kongres.poid.eu/
***
Organizowany przez Związek POiD, Kongres Stolarki Polskiej to najważniejsze wydarzenie, skierowane do polskiej branży stolarki budowlanej. Stanowi miejsce spotkań i dyskusji na najważniejsze tematy związane z funkcjonowaniem tego sektora gospodarki. Co roku przyciąga ponad 300 uczestników – właścicieli i przedstawicieli kadry zarządzającej firm z sektora stolarki budowlanej, reprezentantów świata, biznesu, nauki i polityki oraz liczne grono dziennikarzy. Przedsięwzięcie ma na celu wyznaczenie dalszych kierunków rozwoju branży.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/pierwszy-raz-w-historii-kongres-stolarki-polskiej-w-digitalu